Google Ads

Als iemand zoekt op uw product of dienst wilt u gevonden worden. Maar uw concurrenten willen dat ook. Val op bij uw doelgroep en kies voor Google Ads. Door preciese targeting zijn uw advertenties zichtbaar voor potentiële klanten . Zo pakt u de aandacht. Klik!

Slim adverteren

Met Google Ads

Als iemand zoekt op uw product of dienst wilt u gevonden worden. Maar uw concurrenten ook. Via Google Ads adverteert op u op zorgvuldig gekozen zoekwoorden zodat u direct opvalt. Google kan, als u dat wil, uw advertenties ook laten zien op kanalen als YouTube en Gmail. Zo pakt u de aandacht. Klik!

We help people
find you.

Zo werkt het

Hoe mooi zou het zijn als uw advertenties alleen getoond worden aan mensen die al interesse hebben in uw product?

Google Ads doet precies dat. U kunt heel gericht adverteren: in welke regio wilt u gezien worden? En via welke kanalen? Google advertenties geven u de ultieme controle. Resultaten zijn direct zichtbaar en u kunt continu bijsturen en optimaliseren. Met onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van SEA halen we het maximale uit uw advertentiebudget. Wel zo fijn.

1.
Doelstellingen

Wat zijn de doelstellingen? Meer verkopen, aanmeldingen, sollicitaties? En voor wie en in welke regio wilt u zichtbaar zijn?

2. Campagnestrategie & Bugetbepaling

Afhankelijk van de doelstellingen kiest MONDAY de juiste strategie, kanalen en advertentietypes. We bepalen vooraf het benodigde budget en geven een indicatie van de mogelijke resultaten.

3.
Opmaak campagne & advertenties

We starten de campagnes en maken de bijbehorende advertenties op. Dit kunnen tekst-, beeld- of video-advertenties zijn.

4.
Rapportage & Optimalisatie

Gedurende de looptijd optimaliseren we de campagnes om zoveel mogelijk resultaat te behalen. We zorgen dat uw budget zo efficiënt mogelijk wordt besteed en adviseren en rapporteren ondertussen.

Contact

Ook slim adverteren?

Of u het nou groots aan wilt pakken of een kleine eerste advertentie wilt plaatsen, Monday gaat voor resultaat. 

Gratis SEO-check?